Skip to main content

Hoi 

Ik kocht een nieuwe telefoon en kreeg informatie dat deze niet op voorraad was. Ik heb er al voor betaald. En ik vroeg om het nummer over te dragen. Nu weet ik niet hoe lang ik moet wachten en hoe zit het met mijn telefoonnummer 

Hoi @AniaKh 

Welkom op het forum van KPN.

Om welke smartphone gaat het eigenlijk?
Of te wel welke smartphone heb je besteld bij KPN?

Nummerbehoud zal pas gaan plaats vinden, op het moment dat je het toestel en simkaart in je bezit hebt, en dus niet eerder!!
Je krijgt vanuit KPN per sms en e-mail vanzelf te horen op welke datum jouw 06-nummer wordt overgezet naar KPN, maar pas op het moment dat je jouw bestelling in huis hebt.
Tot dan staat nummerbehoud even op pauze, totdat je smartphone weer beschikbaar is.


Samsung Galaxy Z Flip5 5G eSIM 512GB, Graphite 


Hoi @AniaKh 

Bedankt voor je extra informatie, omtrent de smartphone die je besteld hebt.

De Samsung Galaxy Z Flip 5 - 512 GB - Kleur Graphite zou vanaf vrijdag 17 mei 2024 weer leverbaar moeten zijn, maar let op die is een verwachte leverdatum dat Samsung het levert aan KPN, dit zou nog kunnen veranderen i.v.m. de Pinksterdagen (al is die kans niet groot).

Mocht jouw Samsung Galaxy Z Flip 5 op vrijdag 17 mei gewoon binnenkomen, dan zal hij in het begin van week 21 bezorgd gaan worden, in elk geval na de Pinksterdagen (Want PostNL bezorgd niet op feestdagen).

Je krijgt dan vanzelf een e-mail dat je bestelling is meegegeven aan de pakketbezorger, met daarbij een track en trace link.


Reageer