Skip to main content

Heb een bestelling gedaan abonnement met mobiel .. krijg alleen de mail bedankt binnen 24 uur ontvangt u verdere informatie ondertussen 48 uur verder nog niks ontvangen geen track code geen bestel ontvaning helemaal niksĀ 

Ik heb een bestelling. Gedaan en kreeg een mail met bedankt voor bestelling binnen 24 uur ontvangt u rest maar niks gekregen ook geen bestel status of ordernummer


Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hi @Gonbekend,

We zijn een aantal dagen verder en ik hoop dat je de bestelling inmiddels in goede orde ontvangen hebt!

Mocht dat niet het geval zijn, dan kijk ik uiteraard graag even met je mee. Zou je daarvoor danĀ je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Nee nog steeds niks ontvangen had 2 toestellen besteld Apple iPhone 15 plus zwart en de iPhone 15 plus rozeĀ 

Ā 

profiel is ingevuldĀ 


Hmm, ik zie dat er in totaal 3 mails verzonden zijn tot nu toe, maar daar heb je er maar is van ontvangen dus?Ā šŸ¤” Ik stuur alle 3 de mails even opnieuw en dan naar het mailadres dat je gebruikt hebt voor het aanmaken van je forum account. Laat je me weten of je ze nu wel binnen hebt gekregen @GonbekendĀ 


Ja van de zwarte weet ik het idd ,

Ā 

had ook de roze besteld en zou binnen 24 uur bericht krijgen ma nooit gehadĀ 


Ah ok, had je die als los toestel besteldĀ @Gonbekend? Of heb je daar een abonnement bij genomen? Als hij bij een abonnement hoort, zou je dan het bijbehorende mobiele nummer ook in je profiel willen noteren en even een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Bij een abonnement .. maar dat is het dus heb niks binnen gekregen van bestelnummer of iets ?

alleen bedankt voor je bestelling u ontvangt binnen 24 uur bericht .. ma ben ondertussen 4 dagen verder en niksĀ 


Ik zie zelf maar 1 bestelling terug @Gonbekend, en wil je nu aanraden om even met onze klantenservice te bellen via 0800 - 0402, zodat ze vanuit daar een nieuwe bestelling kunnen plaatsen. Als er dan iets gebeurt waardoor het weer mis gaat, is dat direct duidelijk!