Skip to main content

Op 19 December heb ik een Sim Only abbonement besteld via de website van KPN. Ik kreeg wel een e-mail dat de bestelling ontvangen is en daarin stond aangegeven dat ik binnen een dag een overzicht zou krijgen, die is nooit aangekomen (ook niet in de spamfolder).

 

Als ik online de status probeer op te zoeken staat er dat het nummer niet bekend is en ik een uurtje moet wachten, maar het is nu al meer dan drie dagen.

Hoi @svenkevs 

Welkom op het forum van KPN

Ik snap heel goed, dat je graag de status wilt weten van je bestelde sim-only abonnement.
Na 3 dagen had je dit allang moeten kunnen inzien binnen Mijn Bestelling , maar daar krijg je dus telkens een fout melding te zien omdat het nummer niet zou bestaan.

Het beste is om morgen (zaterdag 23 december) even te bellen met de telefonische klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402
Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Doorverbinden met een medewerker

Op zaterdag is de klantenservice bereikbaar van 08:00 tot 17:00 uur.
Zondag en beide Kerstdagen is de telefonische klantenservice gesloten, behalve de storingsdienst.
Vanaf woensdag zijn ze dan pas weer bereikbaar van 08:00 uur.

Je kunt ook wachten op een moderator op dit forum, maar ook dat kan enkele dagen duren, voordat je geholpen wordt met je vraag.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Maar morgen (zaterdag) even bellen, is op dit moment de snelste optie.

Fijn je alvast fijne feestdagen toe!!

 

 


Beste Michel,

 

Bedankt voor uw antwoord. Helaas ben ik niet in staat om te bellen, vandaar dat ik hier op dit forum een vraag tot hulp doe richting de klantenservice.

Ik heb mijn gegevens in mijn profiel op orde gemaakt (alleen geen 06 nummer want ik heb momenteel geen werkende sim, bel afspraken werken helaas niet met buitenlandse nummers).

 

Ik zou de klantenservice ook willen vragen om dit topic niet op beantwoord te zetten tot de klantenservice deze zaak heeft opgelost @JanZ_ .


Beste Michel,

 

Bedankt voor uw antwoord. Helaas ben ik niet in staat om te bellen, vandaar dat ik hier op dit forum een vraag tot hulp doe richting de klantenservice.

Ik heb mijn gegevens in mijn profiel op orde gemaakt (alleen geen 06 nummer want ik heb momenteel geen werkende sim, bel afspraken werken helaas niet met buitenlandse nummers).

 

Ik zou de klantenservice ook willen vragen om dit topic niet op beantwoord te zetten tot de klantenservice deze zaak heeft opgelost @JanZ_ .

Bedankt voor het invullen van je profiel @svenkevs. Ik ben ook eens gaan kijken maar kom nergens een aanvraag tegen over de bestelling van dit sim only abonnement, er lijkt iets dus niet goed te gaan. Via het forum zijn dit geen zaken die ik voor je kan regelen dus ik wil je adviseren om onze klantenservice hierover te bellen zodra je weer in de gelegenheid bent!


Beste Michel,

 

Bedankt voor uw antwoord. Helaas ben ik niet in staat om te bellen, vandaar dat ik hier op dit forum een vraag tot hulp doe richting de klantenservice.

Ik heb mijn gegevens in mijn profiel op orde gemaakt (alleen geen 06 nummer want ik heb momenteel geen werkende sim, bel afspraken werken helaas niet met buitenlandse nummers).

 

Ik zou de klantenservice ook willen vragen om dit topic niet op beantwoord te zetten tot de klantenservice deze zaak heeft opgelost @JanZ_ .

Hoi @svenkevs 

Ik heb je graag geholpen, ook al was er in dit geval wel even moderator nodig.
Inmiddels heeft KPN Moderator @JanZ_  je inmiddels voorzien van antwoord, waaruit blijkt dat er iets  niet goed is gegaan bij het bestellen van je sim-only abonnement, en welke vervolg stappen je moet nemen in dit specifieke geval.

Wens je alvast fijne 🎄 Kerstdagen 🎄 toe!!