Skip to main content

Ik heb op 22 mei 2023 via mijnKPN een Samsung Galaxy S23 Ultra besteld, nummerbehoud aangevraagd en restbedrag aanbetaald.

Mailtje gehad van KPN dat de bestelling wordt verwerkt en dat ik binnen 1 dag een bevestigingsmail zou krijgen. 

Daarna na (ruim)1 dag (vandaag) gebeld (23-5-2023 van 17:04 tot 17:45) en KPN kon mijn bestelling niet vinden. Ik werd door de Servicedesk medewerkster doorverwezen naar een KPN winkel  om daar mijn afschrift te laten zien. Dit kon ze niet online ??.

Vanmiddag snel naar de KPN winkel in Leidschendam gereden (open tot 20:00), mijn afschriften en mails aan KPN laten zien en daar gehoord dat het inderdaad een KPN rekening is en dat men waarschijnlijk mijn bestelling kwijt geraakt is. Zij stelt voor om morgen opnieuw de KPN te bellen en te vragen naar de financiële afdeling om het bedrag terug te laten storten als de bestelling inderdaad verdwenen is. En daarna opnieuw te bestellen.

 

Zijn er meer mensen die dit probleem bij KPN herkennen en hun ervaringen hier willen delen?

@PeterVoorschoten Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je bestelling zoek lijkt te zijn geraakt. 

Ik zag dat je je profiel al had ingevuld. Klopt het dat je ondertussen wel je toestel hebt mogen ontvangen?