Skip to main content
Hallo,



Sinds gisteren heb ik mijn abonnement verlengd. De bevestigingsmail die ik hiervoor heb gekregen, geeft aan dat ik de mobiele bestelling kan volgen. Dit is daarentegen niet mogelijk aangezien er wordt vermeld dat mijn omgeving nog niet online staat en dat dit maximaal een uur kan duren. Inmiddels is er 18 uur verstreken en ben ik benieuwd naar een oplossing hiervoor.



Sander

Hoi ,hier zelfde

probleem ,en ik wacht al een week ,KPN geeft aan een nieuw systeem te hebben waardoor ze met de orders achterlopen :-(


Welkom, Sander, Wendy! We ervaren op het moment dat bij sommige bestellingen de bestelstatus omgeving met vertraging beschikbaar komt. Erwin heeft dat vanuit jouw topic, Wendy, gisteren ook nog weer intern aangegeven. Daar wordt aan gewerkt om dat ze snel mogelijk te herstellen. Dit heeft geen invloed op de bestelling zelf, die loopt dan over het algemeen wel netjes door. Maar het is natuurlijk wel vervelend dat je op deze manier niet zelf de status in de gaten kunt houden. 

 

Sander, doet de omgeving het bij jou inmiddels? Zo niet, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan controleer ik het voor de zekerheid even.

 

Wendy, jou laat ik verder aan Erwin over zodat we niet dingen dubbel aan het doen zijn :)