Skip to main content
Helaas opgelicht door KPN.....betaal al jaren € 11,54....gebeld door KPN ......nieuw u gaat € 9,00 betalen ....oké

dus niet € 14,99 triest van zo firma......telefoon contact lukt plotseling niet.



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Opgelicht??? Je bedoelt ik heb niet opgelet neem ik aan.
Opgelicht??? Je bedoelt ik heb niet opgelet neem ik aan.



Joep, achter jouw naam staat "Helper"... Wat betekent dat? Bijdehante opmerkingen maken?



Er zijn heel veel klachten over facturen (is mij verteld door een medewerker van KPN). Bijvoorbeeld: bijna iedereen die van Telfort is overgestapt met een aanbieding betaalt te veel. Vorige maand over gebeld, zou opgelost worden. Is deze maand nog niet gebeurd. Ik betaal 80% meer dan is afgesproken.

En ik heb echt goed opgelet. Bovendien staan alle telefonische afspraken op band.
Joh er zal best wel wat mis gaan met fakturen en misschien wel vaak ook. Maar het gaat mij om de term opgelicht. En gaan kermen dat iets goedkoper geworden is en dat je daar dan zelfs nog voor wordt gebeld dat snap ik al helemaal niet.
Joep uit 1965 “ helper “.verander svp je naam in “ bij de hand “, met jouw 835 reacties of in de naam “ interssant doen”.



Hansvakantie die begrijpt het!

Maar goed ( ja Joep de KPN belt) wij ( KPN ) hebben het uitgezocht......en ja u heeft geheel gelijk, excuus op de volgende

nota ontvangt u de veel betaalde € 5,00 terug. Tevens gaat u na de juiste facturering.



Dus, Joep “ helper” ....juist omdat ik wel oplet bespaar ik € 60,— per jaar.
Super!! Dat is een mooie meevaller. Doe er iets leuks mee!
Goedenavond @Helaas opgelicht, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



We proberen elkaar allemaal te helpen, het woord opgelicht is dan misschien een beetje grof gezegd want dat is natuurlijk nooit onze intentie om je dat gevoel te geven.. Als we iets beloven we dit ook echt wel nakomen. Het kan natuurlijk zijn dat de factuur al gemaakt was en hierop deels het nieuwe en deels het oude abonnement is gefactureerd.



In ieder geval, fijn dat het opgelost gaat worden en hopelijk is je vertrouwen in KPN een beetje hersteld hiermee 🙂



Mocht je nog met vragen zitten, schroom dan niet om ze te stellen. We helpen je graag!

Reageer