Skip to main content
Ook ik heb dit probleem. Ik kreeg gisteren een bericht dat mijn factuur van april niet was betaald. Als ik niet zou betalen zou ik vandaag worden afgesloten. Ik heb meteen betaald maar nu toch afgesloten?



Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ha @Difra2009, welkom! Heel vervelend dit 😞. Ik zie dat je inmiddels ook gebeld hebt en dat je daar verteld is dat de betaling niet binnen is gekomen. Heb je deze nu alsnog via iDeal voldaan? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag.
Ik heb een schermafbeelding dat de rekening wel degelijk is betaald hij is ook niet terug gekomen op mijn afschrift.
Als je het via internetbankieren hebt gedaan, dan kan het een werkdag of 2 duren voordat de betaling verwerkt is. Als je deze gisteren hebt gedaan, is het dus goed mogelijk dat deze morgen in het systeem wordt bijgeschreven. Dat is de reden dat we in dit soort gevallen altijd aanraden om het via iDeal te betalen.
Het is via iDEAL betaald
Dat is vreemd.. Normaliter is het dan binnen een paar uur wel binnen. In elk geval zou ik je toch moeten vragen het nog even af te wachten: ik kan het helaas niet bespoedigen.
Ik zie dat de betaling inmiddels verwerkt is. Heel vervelend dat het even geduurd heeft, maar fijn dat het nu weer werkt!