Skip to main content

Contract bij kPn opgezegd maar ook rekeningnummer  waar de betaling automatisch  van af ging kunnen jullie de laatste factuur op andere manier innen

Zodat we netjes kunnen afhandelen 

 

Heb je geen telefoon nummer wat ik kan bellen? Om t 

T regelen

 

Gr anita

Welkom op het forum @1990rickanita, goed dat je dit aankaart. Als de opzegging nog niet volledig voltooid is dan is je MijnKPN nog actief. In dat geval kun je daar je rekeningnummer wijzigen. Ik durf alleen niet met volle zekerheid te zeggen dat dit dan nog pakt voor de volgende (laatste) factuur. Echter, mocht de incasso niet goed gaan, dan is er alsnog niets aan de hand. Je krijgt dan een herinnering. Die kun je vervolgens met iDeal via onze website betalen op kpn.com/betaalnu. Dat kan dan ook vanaf een andere rekening dan degene die bij ons in het systeem staat :)


Het betreft contract van mijn zoon en zijn telefoon nr ligt beetje ingewikkeld  is er nu niet iemand die ik persoonlijk aan telefoon kan spreken ben bang dat t anders niet netjes afgehandeld word

 


Telefonisch kan ook, dan kun je bellen met 0800-0402. Afhankelijk van wat je inspreekt zul je eerst wat tips en info krijgen. Blijf aan de lijn, dan krijg je uiteindelijk een medewerker aan de lijn. Je kunt ook inspreken dat je graag iemand wilt spreken.