Skip to main content

Ik heb het rekeningnummer voor het afschrijven van de abonnementskosten van mijn mobiel gewijzigd. Alleen lukt het niet om daar automatisch van af te schrijven en ontvang ik iedere maand een betalingsherinnering in de mail. Dit is raar aangezien het vast bellen, tv en internet wel wordt afgeschreven van dit zelfde rekening nummer?

Kunt u mij verder helpen?

Groet,

Ilse de Heer

Welkom op het forum @Ilse de Heer. Als de factuur voor internet wel gewoon elke maand wordt afgeschreven van hetzelfde rekeningnummer staat er bij ons waarschijnlijk iets niet helemaal goed voor het mobiele abonnement. Zou je jouw profiel willen aanvullen, dan kan ik eens voor je kijken wat er misgaat.


@Jeroen_dB Ik heb mijn profiel zojuist aangevuld. Ik heb 2 verschillende klantnummers, dus wellicht heeft het daar mee te maken?

Hoor graag of eea nu zo in orde is.


Heb jouw abonnementen even bekeken en er stond inderdaad iets niet helemaal goed. Het (nieuwe) juiste rekeningnummer stond er wel bij maar in ons systeem stond niet het vinkje bij automatische incasso. Dat heb ik nu voor je opgelost en voortaan worden ook de facturen voor KPN mobiel per automatische incasso betaald.