Skip to main content
Goedemorgen,



Aangezien er geen enkele andere mogelijkheid is om contact met jullie te zoeken moet ik nu openbaar op een forum mijn persoonlijke omstandigheden delen. Niet bepaald fijn.



Al goed. Wegens persoonlijke redenen (die ik liever privé houd) heb ik afgelopen 2 rekeningen niet kunnen betalen. Ik ben afgesloten. Logisch. Nu zou ik echter (zoals je overal wel kunt doen) een regeling willen treffen voor het momenteel openstaande bedrag. Het is namelijk zo dat het volledig openstaande bedrag te veel is om in 1 keer nu te betalen.



Omdat ik ben afgesloten kan ik geen klantenservice bellen. En omdat ik al ben afgesloten lost een uitstel van betaling ook niks op.



En aangezien ik net een e-mail krijg met daarin de informatie dat ze heel mijn nummer willen gaan blokkeren ben ik momenteel best in paniek.



Iemand die mij dus zou kunnen helpen?
Hallo @Kattenmeisje ,

Je kunt ook chatten, dan heb je meteen contact met iemand van KPN.
Hallo @Kattenmeisje Wat een vervelende situatie zo! Ik snap heel goed dat je een dergelijk bericht hier liever niet plaatst en dat hoeft ook niet. Als je aansluiting geblokkeerd is kun je met de klantenservice bellen: met je eigen toestel, via 1200. Daarnaast zijn we met een ander nummer uiteraard bereikbaar via 0800-0402. Je kunt inderdaad ook chatten en via de social media zijn we ook bereikbaar.



Als je telefonisch contact met ons opneemt kun je vragen naar de afdeling die de betalingen regelt: de afdeling 'Collections'. Zij kunnen je direct vertellen of er iets mogelijk is, qua betalingsregeling.


Reageer