Skip to main content

Goedemorgen , kpn

ik ben sinds september klant bij jullie 

door omstandigheden zijn er wat rekeningen open staan 

ik heb in januari regeling getroffen 

door omstandigheden van werk is het mijn over het hoofd gezien dat bepaalde rekeningen zijn betaald 

mijn excuses 

ik heb ook aangegeven destijds dat er fraude is gemaakt door me ex en ik was all risk verzekerd heeft hij achter me rug om fraude gepleegd 

waardoor ik nu extra eigen risico moet betalen door hem 

ik heb nog steeds geen aangifte kunnen doen vanwege 

ik werk bij restaurant aqua asia min 60 a 70 in de week. Nu kan ik ook geen aangifte doen vanwege deze Corona virus 

ik dit ook uitleg aan uw collega en ze hier geen begrip toont .bij klantenservice 

ik geef aan dat ik opniwuw regeling wil treffen maar door die Corona nu geen werk in de horeca en nu vast komt te liggen 

ik bezig ben met een uitkering aan te vragen 

ik ben echt ontevreden gaf aan dat ik nu 150 euro kan betalen Max maar ze hebben geen begrip voor ik woon op me eigen heb geen andere mensen waarop ik terug kan vallen financieel .

Ik vind dit echt slecht dat ik geen begrip krijg en dat ze geen regeling kunnen treffen 

bedrag van 590 kan ik niet in één keer veroorloven 

heb u collega gesproken vanochtend 

en ze ging nog een x extra vragen en heb niks meer vernomen 

want de lijn werd onderbroken .

ik heb ander collega gesproken 

en ze zegt 

dat ze contact gaat opnemen !

kunnen jullie ook contact opnemen 

want wil voorkomen dat me tel wordt geblokkeerd 

mvg Febe de Roo 

 

(...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Goedemorgen @Feey , welkom op het KPN Forum. Sorry dat ik pas zo laat reageer naar het is erg druk op dit moment 😞 .

 

Ik begrijp volkomen dat dit een lastige situatie is en het spijt mij dat dit allemaal zo is gelopen. Ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik zelf niet

meer bevoegdheden heb dan mijn collega's van de Factuurservice en ik kan dus niet zomaar opnieuw een regeling  treffen. Zou je zo

vriendelijk willen zijn om jouw profiel met jouw gegevens te kunnen aanvullen? Dan kan ik met je meekijken. 

 

Mocht je trouwens echt dringend aangifte moeten doen dan kan dat ook telefonisch volgens de site van de polite. 

 

 


Reageer