Skip to main content
Vraag

Bevestiging van extra bundel ontbreekt: buitenlandbundel nu tweemaal aangevraagd

• January 9, 2026
  • 1 reactie
  • 11 keer bekeken

Het is heel jammer dat je geen bevestiging ontvangt van een extra bundel buiten Europa. Omdat die bevestiging niet volgt op je aanvraag probeer je het nog maar een keer en het gevolg is nu dat je tweemaal betaalt ……

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@WoutSarina . Welkom hier.

Dat is inderdaad erg vervelend en ik snap je frustratie helemaal. Juist bij zo’n extra bundel wil je graag een duidelijke bevestiging, zodat je weet waar je aan toe bent.

Wat ik wel even wil meegeven is dat het in het buitenland soms wat langer kan duren voordat zo’n bevestiging binnenkomt. Dat maakt het natuurlijk niet minder onhandig, maar het kan wel verklaren waarom je niets hebt ontvangen en het daardoor nog een keer hebt geprobeerd.

Mijn ervaring is dat de klantenservice hier bijna altijd coulant in is. Mijn advies is om een terugbelafspraak in te plannen op het moment dat de bundel is gebruikt. Dan kunnen ze meekijken en meestal wordt dit netjes opgelost, bijvoorbeeld door één van de kosten te corrigeren.