Skip to main content

Ook ik heb een probleem.met Ecommerce. Ik heb destijds de bevestiging van de aankoop van de S23 plus de factuur van KPN geupliaded en mijn gegevens ingevuld inclusief bankrekening nummer.

Ik kocht de S23 op 31 maart 223 en heb al meerdere keren gevraagd waar de inruilbonus van€100 en de waarde van mijn (beschadigde) S10, dat was €34,   die ik opstuurt bleef. Geen antwoord daarop.

Nu krijg ik pas op 16 mei te horen dat ik alleen die €34 krijg en toen ik hierop reageerde met de vraag waar de €100 blijft zeggen ze dat ze onderzoek hebben gedaan en dat ik dat niet heb aangevraagd volgens hun. Nou dat heb ik zeer zeker  ik heb ook alle documenten geuploaded, zelfs meerdere keren

Ik voel me opgelicht en ik wil dat KPN actie onderneemt richting Ecommerce want het is jullie partner bij deze actie en ze nemen me gewoon in de maling.

Anders had ik niet de S23 gekocht maar de S22 en anders had ik ook mijn S10 ook niet opgestuurd! 

Graag krijg ik hulp van klantenreacties KPN hierin!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@VoorheenReizigster Wat irritant dat de communicatie met Recommerce zo moeizaam verloopt. 

Als er documenten naar Recommerce verstuurd zijn of geuploaded zijn dan kunnen alleen zij deze gegevens inzien. 

Heb je richting Recommerce al aangegeven dat deze documenten wel bij hun zijn en de bonus dus wel is aangevraagd? 

En zo ja, wat was hun reactie hierop?


Zij zeggen dat de inruilbonus niet is aangevraagd  wat echt flauwekul is, want ik had op 31 maart meteen de factuur van KPN geuploaded en ik had expliciet erbij gezegd dat ik de €34 plus de €100 bonus wilde hebben voor inruil van de S10 bij aankoop van de S23. Ik voel me echt opgelicht!!! Zie printscreens als ik die kan bijvoegen?

Mvrgr Anita en Robert


 


@VoorheenReizigster Heel vreemd dat je deze mail krijgt. 

Ik heb de situatie even doorgezet naar mijn collega's zodat zij hier naar kunnen kijken. 

Zodra ik terugkoppeling van hen heb zal ik het hier laten weten! 


@Rutger_  gedankt voor je reactie!  ik hoop  dat dit netjes  wordt opgelost. Dit is echt schandalig, deze gang van zaken. Anders had ik de S22 gekocht en niet de duurdere S23 én anders had ik mijn oude gsm ook niet weggedaan, want die deed het nog prima en was op zich een goede reserve gsm geweest…

 

Ik hoop dat jullie kunnen zorgen dat ik die €100 inruilbonus alsnog krijg. Pfff. 


@VoorheenReizigster Ik heb nog geen reactie mogen ontvangen. 

Dus ik heb op een update gevraagd. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier delen. 


@Roger_ deze mail kreeg ik vandaag weer, zie hieronder


 


@Rutger_ maar ik heb wél alle schermafbeeldingen met de bevesiging van aankoop van de nieuwe Samsung S23 (incl jullie factuur) erbij gedaan dus dit is echt grote onzin!