Skip to main content

Goede dag , ik heb een probleem en heb graag jullie hulp nodig !


Gisteren heb ik een telefoon besteld , S 20 ultra 
Mijn naam is Mohammad nour alhalabieh 
Bestellingnummer is *****************-1

Ik zie net dat mijn bestelling naar een andere adress gaat !

Hoop dat jullie post.nl kunnen bellen on deze transfeer prosses te laten stopen en dan op het goede adress inleveren 

Dank u voor jullie hulp

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

 

Hi Mohammad, welkom op het forum. 

Deze bestelling zal sowieso eerst geannuleerd moeten worden in verband met de fraudegevoeligheid. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens ter verificatie? Gaat het hier ook om nummerbehoud, dat je je huidige nummer meeneemt en behoudt? Zo ja, vul dan ook het nummer in waar het om gaat. 

Ik hoor graag van je. 


Ik heb alles ingevuld en wil graag telefoon nummer bijhouden

********

Ik weet verder echt niet wat ik allemaal moet doen want morgen ochtend heb ik werk van 7 tot met 15 uur en ik ben bang dat jullie de bestelling niet kunnen anneleren ik hoor het van u graag


Hallo @Mohmad nour, wat zuur zeg. Bedankt voor het invullen van je gegevens, ik ben er even ingedoken om te kijken wat er mis gaat. Ik neem aan dat het adres waar je nieuwe toestel naartoe verzonden wordt je oude woonadres is. Want dat adres is al jaren bij ons bekend, zie onder andere je facturen. Ik vermoed dat je na de verhuizing naar je nieuwe adres je gegevens vergeten bent aan te passen. Dat kan gebeuren uiteraard, je mobiele aansluiting is niet op je woonadres gebonden. Het is wel verstandig om meteen je adres aan te passen wanneer je verhuist. Dit om ongemakken zoals deze te voorkomen. 

Afleveradres verlengen mobiel
Wanneer je een nieuw toestel bestelt door je abonnement te vernieuwen wordt je pakketje altijd naar het bij ons bekende adres verzonden. Deze vind je in je MijnKPN. Of naar een servicepunt bij jou in de buurt. Voordat je de bestelling bevestigt kun je kiezen welke aflevermethode je wilt: thuis of het dichtstbijzijnde servicepunt.

Een ander woon- / werkadres kiezen om je bestelling af te leveren is niet (meer) mogelijk. Ook je adres wijzigen als je bestelling is afgerond kan niet. Deze voorzorgsmaatregelen treffen we om fraude te voorkomen!

Adres wijzigen in je MijnKPN
Klopt je adres niet (meer)? Geef dan vóórdat je een bestelling doet je adreswijziging door in je eigen MijnKPN-omgeving. Ter extra beveiliging sturen we je een verificatiecode per sms op je mobiele nummer. 

Wanneer je adreswijziging is verwerkt, kun je jouw mobiele abonnement verlengen. Het toestel wordt dan naar het juiste adres verzonden.

Bestelling volgen 

Op: https://mijnbestelling.kpn.com/ kun je jouw bestelling volgen. Per mail heb je een code ontvangen deze én de bij ons bekende postcode voer je in. Jouw bestelling is al verwerkt en meegegeven aan PostNL. Het pakketje wordt vandaag aangeboden op het bij ons bekende adres. 

Aflevering PostNL
Bij de aflevering van je bestelling zal de PostNL bezorger de gegevens controleren. LET OP: Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. Daarom neemt PostNL extra maatregelen om de verspreiding van het virus te voorkomen. De koerier van PostNL tekent na je toestemming voor ontvangst. Dit om het contact te minimaliseren. De koerier vraagt ter controle de laatste 3 tekens van je legitimatiebewijs. Kloppen de gegevens niet? Dan neemt de koerier de bestelling weer mee en wordt je order geannuleerd. Als de annuleringsorder is verwerkt kun je een nieuwe bestelling bij ons doen