Skip to main content

Ik probeer mijn Watch 9 te activeren voor multisim maar na login krijg ik een “something went wrong...” the zien. Wat nu?

Moet ik eerst Multisim kopen? Maar waar dan? Ik heb esim op mn iphone

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb het zelfde probleem. Een keer of tien geprobeerd maar het lukt niet.


Top dit forum


@lex_esco Welkom op het forum. 

Vreemd dat je deze melding krijgt bij het activeren van multisim. 

Het lukt dus wel om in te loggen, maar na inloggen krijg je dus de foutmelding? 

Wellicht dat het met ons topic over multisim al lukt om er uit te komen. 

Kun je laten weten of het zo gelukt is? 


Alle stappen gevolgd, screenshot bijgevoegd.

 

 


Na het inloggen indd


Het is inderdaad na het inloggen 


@lex_esco Zou het kunnen dat je recent een wijziging in je abonnement hebt gedaan? 

Zo niet, zou je dan je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dat is gelukt? 

 

@Wewa Ik zag dat jij je profiel al had ingevuld. 

Probeer je multisim aan te vragen voor het telefoonnummer met het klantnummer dat in je profiel staat? 

En klopt het dat hier een verlenging voor open staat? Zo lang deze verlenging open staat zal het namelijk niet lukken om multisim aan te vragen. 


Die verlenging klopt. Maar die zou eind september ingaan. Dat is al voorbij maar nog lukt het me niet. 


Ik heb ook een verlening staan maar die gaat volgens mij pas in bij levering Iphone 15? 


Dus mijn verlenging schuift ook op naar de datum van levering Iphone 15 pro Max? 


@lex_esco en @Wewa Dat klopt. 

Omdat er sprake is van een openstaande "order" kan er niet nog een bestelling worden gedaan. 

Zodra de verlenging dus voltooit is (bij levering van de iPhone) kan ook multisim worden besteld. 


Reageer