Skip to main content

Beste Kpn,

Bij mij precies hetzelfde probleem. Ik heb ook een Motorola g8-Lite en ervaar het bij 3 van mijn contacten. 1x overgaan, opnemen en daarna opgehangen met de foutmelding:fout bij server, probeer het later opnieuw. Mijn vrouw heeft sinds deze week een nieuwe Motorola g-60 en als ik haar bel hetzelfde probleem wat voorheen wel gewoon goed ging.

Vriendelijke groet,

Kevin

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Welkom bij ons op het forum @Kevin B., dat is een specifiek probleem inderdaad. Je ervaart het bij meerdere contacten dus, zitten deze contacten allemaal ook bij KPN, of zijn ze (verspreid) bij andere providers? Heb je het ook als je jouw simkaart in een ander toestel probeert? Dat was de oplossing in het topic waar je jouw bericht eerst had geplaatst, het kan zijn dat dat bij jou ook de oplossing is.


Al deze contacten(3 stuks) zitten bij Kpn. Als ik mijn simkaart in een ander toestel doe dan is het probleem er niet. Ik ben er inmiddels achter dat het wel aan het toestel moet liggen want een andere simkaart in hetzelfde toestel geeft hetzelfde probleem helaas. Volgende stap gaat zijn contact opnemen met Motorola NL en kijken of ze dit probleem herkennen. Gr, Kevin


Goed om te lezen dat het in een ander toestel wel werkt! Dat geeft inderdaad wel een beeld van waar de oorzaak zit. Hopelijk kan Motorola daar iets aan doen, of is er een ander toestel wat voor jou werkt.


Volte oproepen uitschakelen in mobiele netwerk instellingen