Skip to main content

Ik heb telefonisch een abonnement afgesloten. Alleen degene die mij belde heeft een “l” toegevoegd aan mijn emailadres. Daardoor komt de activatiecode niet aan en betaal ik nu voor een mobiel abonnement dat ik niet kan gebruiken.

 

De email met de contractsamenvatting is naar mij doorgestuurd, maar goed, daar heb ik op akkoord geklikt, maar goed. Nu kom ik niet verder met de activatiecode, want die sturen jullie ook naar het verkeerde emailadres.

 

Help alstublieft.

Hallo @Kpn-maakt-typefouten 

 

Dat wordt dan toch even bellen met 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00) want de klantenservice zal jouw e-mailadres moeten aanpassen.
Wie heeft dat contract doorgestuurd, iemand van de klantenservice? Waarom hebben die het e-mailadres dan niet gelijk aangepast?


Op dat telefoonnummer krijg ik geen persoon aan de lijn, omdat je met het kiesmenu niet het probleem goed aan kunt geven. En een belafspraak maken met de bot lukt ook niet, want die komt in een oneindige loop omdat er geen product aan mijn emailadres gekoppeld is. Ik ben een beetje ten einde raad.


Heeft u tips hoe ik door dat kiesmenu moet komen? Want als ik aangeef dat ik problemen heb met de activatie, krijg ik een smsje met de activatielink en dan hangen ze de telefoon op.


Je kan inspreken dat je een medewerker wilt spreken.

Als je direct weer belt zou je de vraag moeten krijgen of je over hetzelfde belt, als je dan Ja zegt zou je wel een medewerker aan de lijn moeten krijgen.


Heeft u tips hoe ik door dat kiesmenu moet komen? Want als ik aangeef dat ik problemen heb met de activatie, krijg ik een smsje met de activatielink en dan hangen ze de telefoon op.

Je moet inspreken: ik wil een medewerker spreken.

Als het systeem dan nog moeilijk doet:
Ik heb een storing, ik wil een medewerker spreken.


Dank! Ik heb iemand aan de lijn, ik hoop dat het nu opgelost is.


Dank! Ik heb iemand aan de lijn, ik hoop dat het nu opgelost is.

Mooi.

Ik hoop ook dat het nu opgelost wordt @Kpn-maakt-typefouten 👍


Reageer