Skip to main content

Goededag,


Ik kan sinds vandaag verlengen en zag op deze pagina dat jullie ook de samsung galaxy s22 ultra aanbieden ( https://www.kpn.com/samsung/galaxy-s22-ultra.htm )

Als ik vervolgens kijk bij toestellen waar je uit kan kiezen dan is er geen mogelijkheid om de ultra versie te kiezen, is dit tijdelijk of word dit model niet meer online aangeboden? 

Weet iemand of dit model wel in een kpn winkel gehaald kan worden? dan wil ik best een uur rijden naar de dichtstbijzijnde winkel.

Alvast bedankt!
 

 

Hallo @brexxus 

 

Nee helaas, de S22 Ultra wordt niet meer door KPN aangeboden.

Je kan je abonnement ook verlengen via b.v. mobiel.nl , belsimpel.nl en waarschijnlijk ook wel een paar andere websites, daar is de S22 Ultra nog wel leverbaar.


KPN heeft de Ultra inderdaad niet meer. Zal derhalve vast ook niet meer in de fysieke kpn winkel te krijgen zijn. 

Maar de belwinkel in je dorp of directe omgeving misschien wel? Daar kan je ook een lening op afsluiten i.c.m. verlengen van je abonnement bij KPN.

Ik ga altijd naar mijn vrienden van Optie1 hier in het dorp. Maar Phonehouse of een andere fysieke winkel als Mediamarkt of BCC kan ook.