Skip to main content

Hallo, ik zou graag mijn Abonnement willen verlengen. Krijg deze melding via de mail… 

U staat geregistreerd in het Curatele- en bewindregister. Hierdoor kunnen we uw aanvraag nu niet goedkeuren. Neem contact op met uw bewindvoerder als u vragen hebt.

 

Bij wie moet ik daarvoor zijn? Ik zou niet weten hoe ze erbij komen dat ik in bewind sta..

Hallo @RicardoVR6 ,

Wellicht verwarren ze jou met iemand anders. Om dit helder te krijgen zul je moeten bellen of chatten met KPN. 
 

KPN hoort jou dan de naam en contactgegevens op te geven van de bij KPN bekende bewindvoerder. 
 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Ik denk dat ik al weet waar het probleem zit.. Ik ben nog thuiswonend, in het verleden heb ik een abonnement op mijn moeders naam afgesloten ( Afschrijving gaat wel via mijn eigen bankrekening) Nu heeft mijn moeder een tweelingbroer, hij staat onder bewind.. dus zelfde achternaam en geboortedatum zou daar het probleem in kunnen zitten? En wat kan ik daaraan doen? 


Hoi @RicardoVR6, wat leuk dat je actief bent op het forum!

Wat onhandig dat je nu niet jouw mobiele abonnement kunt verlengen. Je kunt hier zoals @Noordzee ook heeft aangegeven het beste telefonisch contact voor opnemen, dan wordt je doorverbonden met de financiële afdeling. Het is handig dat je dan op werkdagen tijdens kantooruren belt zodat de financiële afdeling ook bereikbaar is. Je kunt ons telefonisch bereiken op het nummer 0800 0402 (gratis).