Skip to main content

Ik heb even een vraag. Tijdens het verlengen van het abonnement stond de korting van €7,50 wel verwerkt en als ik later kijk staat die er niet bij hoe kan dit?

Ik heb de screenshots even toegevoegd.

 

Die korting staat nooit op het contract. Want die korting kan zomaar komen te vervallen als u met uw thuisabonnement over zou stappen naar een andere provider. Vanuit KPN bezien is het dan dus niet handig als het in het contract staat. Daarom is het contract dus bruto prijs zonder korting.


Oké dan wacht ik dus het factuur even af en anders moet ik naar de winkel.

Duidelijk antwoord!


Hoi @Chantal87 , je hebt wel een KPN internet thuis abonnement?
Het combivoordeel geldt alleen bij combinatie van mobiel met thuis.
 

Die korting staat nooit op het contract. Want die korting kan zomaar komen te vervallen als u met uw thuisabonnement over zou stappen naar een andere provider. Vanuit KPN bezien is het dan dus niet handig als het in het contract staat. Daarom is het contract dus bruto prijs zonder korting.

Bij mij stond overal het Combivoordeel vermeld. Bij besteloverzicht en ook op het contract.
Uiteraard wel onder verwijzing naar de beperking i.v.m. combivoordeel voorwaarden.

 


Dan ga ik ze gewoon even bellen want hier staat het inderdaad wel vermeld.. En bij mij dus niet.. 


Reageer