Afgelopen maand heb ik mijn abonnement gewijzigd, van een beperkte belbundel naar onbeperkt bellen sms-en. Hierbij is kennelijk ook mijn mobiele internet-bundel aangepast, zonder dat ik hierom gevraagd heb. Ik had onbeperkt internet en deze is naar 0(!) MB omgezet. Vanochtend ging mijn nieuwe bundel in, en kwam ik er dus achter dat ik geen mobiel internet meer had. Vandaag direct gebeld, maar de medewerker aan de lijn gaf aan dat dit niet meer hersteld kon worden, en dat ik dus maar moest wachten tot mijn volgende bundel inging om weer mobiel internet te kunnen krijgen.
Ik heb net even gecontroleerd, maar ik heb nooit een bevestiging gekregen via de mail of via een bericht, dat mijn mobiele internet naar 0 MB zou worden gezet. In de app was niet zichtbaar wat het nieuwe abonnement ging worden , omdat er een aanvraag voor een wijziging in behandeling was.Ik vroeg me dus af in hoeverre dit rechtmatig is. Ik heb het idee dat dit zou moeten worden omgedraaid, maar voor nu krijg ik geen medewerking van de klantenservice. Heeft iemand suggesties hoe ik dit het beste aan zou kunnen pakken?