Skip to main content

Voor werk was ik in de VS.

bij landen direct een bundel aangevraagd en binnen een minuur kreeg ik bericht dat ik van de bundel gebruik kon maken.

 

maar  10 minuten later kreeg ik een sms dat ik 80% van mijn daglimiet van 60.- had verbruikt. Ik vind dit wel heel vreemd.. 

ik dacht dat ik van de bundel gebruik aan het maken was.. maar blijkbaar rekende kpn roaming buiten de bundel..

 

hoe krijg ik dit weer recht gezet??

 

 

 

Hallo @BekirK ,

Dat geld is opgegaan direct na de landing voordat jij de bundel had aangeschaft. 
 

Tip voor de volgende keer: Regel de bundel vooraf in Nederland. 
 

En voor de zekerheid: bellen en sms is geen onderdeel van jouw bundel. 


Mijn Tip vooraf: 

koop een tijdelijke esim zoiets als bij holafly.com


Hallo @BekirK ,

Dat geld is opgegaan direct na de landing voordat jij de bundel had aangeschaft. 
 

Tip voor de volgende keer: Regel de bundel vooraf in Nederland. 
 

En voor de zekerheid: bellen en sms is geen onderdeel van jouw bundel. 

 

dank voor je bericht. Daar was ik al bang voor.. maar ik had dus direct na aanzetten telefoon, bundel aangevraagd en kreeg meteen ook bericht dat dat goed was.. duurde geen minuut.. en pas 10 minuten later kreeg ik bericht dat 80% was verbruikt.. het leek mij erop dat juist in die tien minuten niet van de bundel gebruik is gemaakt, maar buiten de bundel..

 

Mijn Tip vooraf: 

koop een tijdelijke esim zoiets als bij holafly.com


ooh jammer dat van die esim wist ik niet.. niet opgezocht.. anders had ik dat gedaan…

 

voortaan zal ik geen bundel meer bij kpn halen.. ze hebben nu al een bedrag voor 2 bundels afgeschreven..