Skip to main content

Hallo,

Ik heb op dit moment een abonnement bij Odido die loopt tot 11-4-2025.

Graag wil ik overstappen naar KPN mobiel. Kan dit nu al? En komen er dan extra kosten bij/een dubbele rekening te betalen tot 11-4-2025?

Beste ​@TessaSneeboer een abo nemen bij KPN kan altijd en gebruik maken van de overstapservice via Odido kan ook.

Je moet echter bij Odido zijn om te vragen naar de kosten bij overstap binnen contract.

In de regel moet je de nog niet-verstreken termijnen, dus ongeveer 4 maanden in jouw geval, in 1 keer afrekenen bij Odido plus een eventuele boete, maar nogmaals, daarvoor moet je dus bij Odido zijn.

Financieel gezien is dit een nutteloze actie. Want je moet bij Odido gewoon alles betalen want je anders ook zou moeten betalen. Dus alle abonnementsgeld tot 11 april 2025. En dan ga je bij KPN ook betalen voor het abonnement.

Waar doe je het dan voor? Voor een toestel wat nu misschien bij KPN in de actie zit en 100 euro goedkoper is? Of dat je er gratis oorpluggen bij krijgt ofzo?

Hoi ​@TessaSneeboer welkom op de KPN Community. Vooropgesteld: je bent natuurlijk altijd welkom bij KPN maar de punten van ​@Marlon92 en ​@JanD zijn zeker terecht. Vermoedelijk zit je dan toch vast aan het contract bij Odido en dan kunnen eventuele besparingen flink tegenvallen als je ook een contract bij ons. Ik zou dat dus eerst eens goed in kaart brengen voordat je een beslissing neemt.

Reageer