Skip to main content

Ik heb vier mobiele nummers in mijn KPN pakket. Twee daarvan wil ik op een ander adres met behoud van nummers én KPN voordeel. Wat moet ik doen?

Gewoon een verhuizing doorgeven. Als er op dat andere adres geen thuis abonnement is vervallen uiteraard wel de voordelen. 


Is het mogelijk om een verhuizing door te geven voor de helft van de nummers? Ik wil namelijk niet dat mijn voordeel in gevaar komt

 


Is het mogelijk om een verhuizing door te geven voor de helft van de nummers? Ik wil namelijk niet dat mijn voordeel in gevaar komt

 

Dat hangt er vanaf, bijvoorbeeld als alle mobiele nummers onder 1 mobiele klantnummer vallen dan kan dat niet. Hebben de nrs elk verschillende klantnummers dan is dat geen probleem en kan je ze separaat van adres wijzigen. Overigens is het wijzigen van enkel het factuur adres al genoeg om de combivoordelen op het andere adres te krijgen.


Ik heb drie nummers met 1 klantnummer. Twee hiervan moeten naar een ander adres. Hoe moet ik dit aanpakken? De XL winkels hebben geen service experts meer waar ik naartoe kan 


Een KPN medewerker hier op het forum kan uw abonnement opknippen in losse abonnementen zodat u elk abonnement naar wens apart kunt verhuizen. Heb wel even geduld. De KPN medewerkers lopen een paar dagen achter met het behandelen van de topics.

Vul alvast uw forumprofiel in:

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hoi @Joanie 

Het beste kun je morgen hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Ik heb drie nummers met 1 klantnummer. Twee hiervan moeten naar een ander adres. Hoe moet ik dit aanpakken? De XL winkels hebben geen service experts meer waar ik naartoe kan 

Betreft het dan ook andere gebruikers? Dus ipv jij als contractant iemand anders? Dan kan je ook eventueel een contract overname overwegen dan gaan beide nrs op naam komen van de gebruiker op het andere adres (met eigen klantnummer). Maar inderdaad bellen hierover is het snelst.  Contract overname info kan je online op kpn.com vinden. Succes..

  https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm


Hoi @Joanie, als de 06-nummers onder hetzelfde klantnummer vallen zullen ze eerst opgesplitst moeten worden inderdaad. Daarna kunnen de bewuste nummers verhuist worden naar het nieuwe adres. Is dat inmiddels telefonisch gelukt? Op je profiel zie ik nog geen gegevens staan, waardoor wij er niet meer over kunnen zien.