Skip to main content

Goede dag vraag ik heb gisteren binnen 2 uur mijn 20 gb op zonder op mij tel gezeten te hebben kpn gebeld ze kunnen mij hierbij niet helpen omdat ze storing hebben in het systeem. Kort om er is een lek ergens maar waar of moet ik een keer mijn abbo opzeggen heb hem al 20 jaar, dit is de 2 de keer in een half jaar tijd vorige keer was het in de nacht 21 gb weg in 2 uur en mijn tel is ondertussen vernieuwd wat moet ik doen nu kan ik niks of veel minder 

Hallo @Rietties , wlkeom op de KPN community waar klanten elkaar hlpen.

In je Android telefoon (op Iphone weet ik niet waar het zit) kan je nagaan hoeveel je hebt verbruikt, gemeten volgens de telefoon. Bij je instellingen ga je naar Verbindingen → Gegevensgebruik. Daar zie je wat je volgens je telefoon hebt verbruikt. Als dat ongeveer even veel is als wat KPN aangeeft, dan klopt het dus dat je zoveel hebt verbruikt.

Tik je verder naar “Gebruik Mobiele gegevens” dan kan je zien welke apps het meeste hebben verbruikt.

Als KPN 20gb aangeeft, en je telefoon maar 400mb (of iets anders totaal verschillends), dan zou ik even met de helpdesk contact opnemen, 0800-0402 en vragen of de storing al is verholpen en wat je daadwerkelijke dataverbruik is.


Hallo @Rietties , wlkeom op de KPN community waar klanten elkaar hlpen.

In je Android telefoon (op Iphone weet ik niet waar het zit) kan je nagaan hoeveel je hebt verbruikt, gemeten volgens de telefoon. Bij je instellingen ga je naar Verbindingen → Gegevensgebruik. Daar zie je wat je volgens je telefoon hebt verbruikt. Als dat ongeveer even veel is als wat KPN aangeeft, dan klopt het dus dat je zoveel hebt verbruikt.

Tik je verder naar “Gebruik Mobiele gegevens” dan kan je zien welke apps het meeste hebben verbruikt.

Als KPN 20gb aangeeft, en je telefoon maar 400mb (of iets anders totaal verschillends), dan zou ik even met de helpdesk contact opnemen, 0800-0402 en vragen of de storing al is verholpen en wat je daadwerkelijke dataverbruik is.

Voor Apple telefoons kun je dit op de volgende wijze inzien:
Instellingen' > 'Mobiel netwerk' of 'Instellingen' > 'Mobiele data'

De medewerkers van KPN kunnen zien of er inderdaad data is verbruikt. Wij kunnen echter niet zien welke apps de data daadwerkelijk verbruikt hebben.