Skip to main content

Beste, 

 

Na uren bellen en van links naar rechts te worden gestuurd al meerdere malen gemaild naar ***** maar wij krijgen maar geen reactie. wij hebben in de mail en telefonische aangegeven dat het een spoed betreft en wij zitten te wachten op verwijderen zodat wij kunnen tekenen voor een hypotheek wij hebben bij de bank al uitstel gevraagd en zitten nu echt met onze handen in het haar.  

 

Ik heb namens mijn partner al meerder malen contact op genomen met KPN maar niet het gewenste resutaal gekregen BKR gebeld maar ook hun geven aan dat KPN dit echt moet doet en dit binnen een paar uur geregeld kan zijn hopelijk dat het via deze weg nu sneller verloopt en wij snel over kunnen gaan tot tekenen.

 

ik ben zelf al jaren lang klant bij kpn maar ben nog nooit zo slecht geholpen.  

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Bel met 0800-0402 en vraag dan om te doorverbinden met de afdeling collections. 


Hoi ariën 

ik heb al meerdere malen hierheen gebeld en elke x zeggen ze u moet mailen. Als je ziet hoeveel emails ik al heb gestuurd en aanheb gegeven dat het spoedig is 

 

maar helaas geen enkele reactie vanuit kpn 


Probeer eens vanuit een ander mailadres te mailen?


Dat ga ik eens doen.


Ik neem aan dat je de lening voor jouw toestel via deze site vervroegd hebt afgelost. Klopt dat?


Standaard is het zo dat KPN 30 dagen na betaling van de factuur met de laatste afbetaling (of dat nu de reguliere is, of een vroegtijdige aflossing is) contact opneemt met het BKR om de registratie te laten verwijderen.

Als er spoed nodig is, dan moet je contact opnemen met de afdeling collections.


Hoi @Staveren, wat balen dat het nog niet gelukt is. 

Ik snap heel goed dat je daar van baalt. Ik kan de registratie echter niet verwijderen hoe graag ik ook wil. 

Dat doen mijn collega's van de afdeling collections. Wil je toch vragen om even weer te bellen naar 0800-0402, mijn collega kan je dan doorverbinden naar collections en dan kunnen zij de status nakijken. 

Het hoort als volgt te lopen:

Als je jouw toestel afbetaald via iDeal. Dan wordt het abonnement in een Sim Only omgezet en krijg je binnen 5 werkdagen een e-mail dat de BKR-registratie wordt beëindigd. 
Het toestelkrediet blijft 5 jaar geregistreerd staan bij het BKR, heb je afgelost en nooit een betaling gemist, dan mag dat geen gevolgen hebben voor een eventuele lening. 

 

Ik hoop echt dat het snel geregeld is. Hoor graag als je weer contact hebt gehad. 


vooralsnog nog geen enkele duiderlijkheid van KPN wij balen extreem


Zit het kopen van een huis tegenwoordig nog vast op een telefoon abonnement? Wist wel dat er vroeger mensen in de problem kwamen door een lening op een auto 


Meen je niet. Nog wel weer contact gehad met mijn collega's? Zij kunnen je hiermee helpen. 


Als de registratie onredelijk of onterecht is dan kan KPN, maar ook het BKR deze voor je verwijderen. Je kan ze beide een e-mail sturen via info@bkr.nl en pvkpn@kpn.com. Eventueel kun je dit stappenplan volgen om je registratie te verwijderen: https://www.dynamietnederland.nl/stappenplan-zelf-bkr-registratie-verwijderen/