Skip to main content

Hallo, 

ik heb al maanden lang last van slecht bereik en een slechte gps locatie. Als ik reis valt bijna dagelijks m’n verbinding weg en mijn locatie loopt continu achter op waar ik daadwerkelijk ben. Ik ben in eerste instantie naar de Apple Store gegaan om te controleren of er een fout in mijn telefoon zit (IPhone 14), maar er was niks mee aan de hand. Ook heb ik m’n simkaart vervangen voor een e-sim en dat heeft het probleem ook niet opgelost. Wanneer word dit probleem opgelost. 

GPS staat los van je mobile netwerk.
Bereik van 5G heeft wel met KPN te maken, heb je al eens geprobeerd een software reset of herinstallatie ? Is je telefoon helemaal geüpdatet ?

Ja allemaal geprobeerd en m’n telefoon is helemaal geüpdate. 

Balen dat jij sinds kort problemen met de verbinding van jouw iPhone 14 ervaart, @OmarY. Probeer eerst dit eens:

• Zet je toestel uit en weer aan, of haal de batterij eruit.
  • Check in MijnKPN of je al je MB's hebt opgebruikt. Zijn je MB's op? Dan wordt de snelheid van 't internet verlaagd.
  • Kijk of 'bellen over 4G' of 'bellen over wifi' aan staat op je toestel.
  • Zorg dat je altijd de laatste software update hebt.

Werkt dit niet? Volg dan het stappenplan hier: Storing mobiel internet op je telefoon? Handige tips. Vergeet daarbij niet om de dekkingskaart ook te controleren. Hiermee zie je namelijk hoe de dekking op jouw adres is.

Is dit verder allemaal goed en blijf je problemen houden? Dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen om een ticket voor de technische dienst aan te laten maken. Zij kunnen dan het netwerk controleren. Maak eenvoudig online een belafspraak. We bellen jou dan terug op een moment dat het jou uitkomt.

Reageer