Skip to main content

Beste KPN,

Zojuist ben ik (waarschijnlijk) zonder enige aankondiging geblokkeerd of is mijn abonnement stop gezet? Ik weet niet wat er aan de hand is en ik kan geen enkele gegevens meer opvragen bij jullie. Zover ik weet informeren jullie altijd goed over wat er gaat gebeuren en ik heb niks vernomen. Toch heb ik geen internet meer zonder WiFi en kan ik ook niet meer bellen. Wat kan ik doen en hoe kan ik erachter komen wat er aan de hand is met mijn abonnement?

MVG

Beste @K92 

Wat vervelend dat je bent afgesloten van jou diensten, welke diensten zijn bij jou afgesloten? En hoe kom je nu op het internet? Heb je eventueel een betalingsachterstand?


Ja, ik heb inderdaad een betalingsachterstand, dus dat zou ik kunnen begrijpen. Maar wat ik weet is dat jullie altijd over alles informeren en dat is nu niet zo. Ik neem aan dat jullie niet zonder enig heads-up een abonnement stop zetten? Mvg


@K92 dan ben ik bang dat KPN je heeft afgesloten, 😔 Hoeveel maanden loop je achter? Heb je ooit eens bericht gehad van KPN dat je een betalingsachterstand hebt? Als dat een paar maanden is, dan kan KPN jou afsluiten zonder jou daarover te informeren. 


Ik heb die van vorige maand en die nu net afgeschreven zou moeten zijn. Normaal gesproken sturen ze altijd eerst een bericht dat ze je gaan blokkeren? Dus dat ineens afsluiten snap ik niet en al helemaal niet zonder informeren, volgens mij doen ze dit normaal nooit. En dan alsnog de vraag: wat kan ik hiermee doen? Mvg


Oh en ik heb geen enkel bericht gehad over mijn betaaldachterstand, dit zou ik via de mail en sms moeten krijgen denk ik? Dus dat is ook vreemd!!!


Hi K92, welkom hier. 

Je hoort altijd een herinnering te krijgen, zelfs via post. Kan het kloppen dat er hier sprake was van een betaalafspraak? In dat geval gebeurt dat namelijk niet meer. Ik kijk echter wel graag na wat ik kan zien. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.Â