Skip to main content
Antwoord

Bonus niet uitgekeerd, wacht op validatie van KPN

• August 20, 2025
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Goedendag,

Ik zie dat het een hot topic is, Mijn papieren zijn 28-7 gevalideerd door recommerce en Ik heb al meerdere mails gestuurd naar hun. Zij verwijzen mij naar KPN om dit nog te valideren. We zijn inmiddels 23 dagen verder en nog niks. 

De uitbetaling van mijn inruiltoestel was onwijs snel afgehandeld. 

*q*

Beste, 

De bewijsstukken voor je bonus zijn gecontroleerd op 28/07/2025.

We wachten op de validatie van je bonus, die afhankelijk is van KPN.

De maximale wachttijd voor validatie is 21 dagen.

Je wordt per e-mail op de hoogte gesteld zodra de bonus is gevalideerd en de betaling is uitgevoerd.

Met vriendelijke groet,

*uq*

Kunnen jullie aub actie ondernemen? 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Melanie992 en welkom bij de KPN Community! Logisch dat je de bonus graag wilt ontvangen dus goed dat je dit meldt.

Als Recommerce aangeeft dat ze op ons wachten, dan kun je hier het beste een belafspraak voor maken bij ons.
Mijn collega kan dit dan doorzetten naar de juiste afdeling en dan zou het niet lang meer moeten duren. 🙂

Als bellen lastig is kun je ons ook een privébericht sturen via Facebook of X. Dan kunnen mijn collega's daar dit met je oppakken.
Excuses voor het lange wachten, hopelijk is het nu snel geregeld!

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 22, 2025

Hi ​@Melanie992 en welkom bij de KPN Community! Logisch dat je de bonus graag wilt ontvangen dus goed dat je dit meldt.

Als Recommerce aangeeft dat ze op ons wachten, dan kun je hier het beste een belafspraak voor maken bij ons.
Mijn collega kan dit dan doorzetten naar de juiste afdeling en dan zou het niet lang meer moeten duren. 🙂

Als bellen lastig is kun je ons ook een privébericht sturen via Facebook of X. Dan kunnen mijn collega's daar dit met je oppakken.
Excuses voor het lange wachten, hopelijk is het nu snel geregeld!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 24, 2025

Hi Sanne,

Bedankt voor je snelle reactie! 

Ik zal morgen een bel afspraak maken. Helaas heb ik verder geen social media dus zal ik het zo proberen :).

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 27, 2025

Hi Sanne! 

Update recommerce heeft mijn bedrag uitgekeerd inmiddels, bedankt.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Heel fijn, super dat het gelukt is en bedankt voor het laten weten! 🙂