Skip to main content

Ik zie dat meerdere problemen hebben met het uitkeren van de bonus.

 

Ik heb hetzelfde nl.

 

Nog steeds niks ontvangen 

Goedemiddag 

 

Ik heb ook hetzelfde probleem.

Meerdere malen contact opgenomen met ecommerse, maar ik moest me melden bij kpn omdat jullie de bonus uitbetalen 

 

Admin: samengevoegd met eigen topic


Ik heb precies hetzelfde probleem en ook nog steeds geen bonus ontvangen van kpn

 

Admin: samengevoegd met eigen topic


Hi @Monique0503! Vervelend dat de bonus uitblijft. Deze wordt normaalgesproken binnen 6 weken na de vergoeding voor je telefoon uitbetaald. Hoe lang is het geleden dat je deze betaling ontvangen hebt?

Als het langer dan 6 weken geleden is, wil je dan nog laten weten of je contact met Recommerce hebt gehad? Zo niet, vul dan nog dit formulier van Recommerce in. Ze nemen dan snel contact met je op. Geef daarbij ook de trade-in referentie in. 


Hoi @Bram_  ik heb al meerdere malen contact gehad met recomnerce.

 

Ze geven aan dat kpn de bonus niet heeft gevalideerd en dat ik me moet melden bij kpn


@Monique0503 duidelijk. Vul in dat geval je profiel in. 

Laat specifiek weten om welk klantnummer en mobiel nummer het gaat. Laat weten wat de trade-in referentie van Recommerce is. En laat ook nog weten op welke datum je het bedrag voor de inruil hebt gekregen. 

Ik zet dit dan intern door naar de juiste partij en die gaat het voor je oplossen. 🙂 Geef hier nog even een seintje als je de gegevens hebt aangeleverd. Dan laat ik daarna weten wat de doorlooptijd op dat moment is. 


Ik heb alle gegevens als het goed is ingevuld.

 

Het gaat om trade referentie K642475674FBB8

en het bedrag is 12 april van recommerce bijgeschreven


@Bram_ weet je al iets meer


Kpn ik heb nog steeds niks gehoord van jullie.

Ik vind dit echt niet normaal.

Een service aanbieden en vervolgens niks uitkeren!!

 

Waarom wordt deze topic niet opgepakt?


Excuses @Monique0503, deze is er even tussendoor geschoten. 

Ik wil je vragen dit formulier voor Recommerce in te vullen. Dan komt het meteen bij de juiste mensen terecht die het na kunnen kijken. Binnen 3 weken moet je reactie hebben. Hoor graag weer van je als je reactie hebt ontvangen. 


Ik heb het formulier ingevuld.

 

Deze is aan recommerce gericht maar van hun kreeg ik  nu juist de melding dat jullie dus kpn de bonus niet hebben geverifieerd.

 

Zie hierboven al mijn reacties


Niet gevalideerd of wacht nog op validatie?  Dit proces kan een aantal weken duren. Wellicht dat het wachten daar op is. 

Alle vragen hierover graag naar recommerce via het formulier. 


Niet gevalideerd.

Ik wacht al maanden op een reactie van kpn, want heb al meerdere topics gestuurd


Reactie van Recommerce

 

Aicha (Reprise Recommerce)

25 jul 2023 08:23 CEST

Hallo,
 
Volgens de informatie in onze database is je bonus geweigerd door KPN.
 
Neem voor meer informatie contact op met KPN.
 
Met vriendelijke groet,
Aicha
 


@Monique0503 wanneer heb je het bericht over validatie gehad? Zoals @Erwin_ aangaf kan het na dit bericht enkele weken duren. 

Als dit bericht meer dan 3 weken geleden was dan hoor ik het graag. Dan kan ik namelijk navraag doen. Als ik deze navraag doe binnen deze tijd krijg ik alleen terug dat het nog even kan duren. Daarmee help ik je niet. 

Als je dit bericht korter dan 3 weken geleden hebt gehad, wacht het dan dus nog even af. 

Wel ben ik nog benieuwd welke reactie Recommerce heeft gegeven na het invullen van het formulier. Wanneer heb je dit gedaan en heb je die reactie al binnen?


@Bram_ 

 

Dit is al heel lang geleden, dus al veel langer dan 3 weken en ik heb al meerdere reacties gehad van recommerce

 

Zie een voorbeeld hieronder

 

Reactie van Recommerce

 

Aicha (Reprise Recommerce)

25 jul 2023 08:23 CEST

Hallo,
 
Volgens de informatie in onze database is je bonus geweigerd door KPN.
 
Neem voor meer informatie contact op met KPN.
 
Met vriendelijke groet,
Aicha
 


@Monique0503 sorry voor de late reactie. 

Ik heb nogmaals aansturing gedaan met de vraag wat de status nu is. 


Hi @Monique0503. Het leek me goed even een kleine update te doen gezien we bijna een week verder zijn. Het onderzoek loopt nog. Mijn volgende update krijg je hier zodra het is opgelost. 


Het probleem is eindelijk opgelost


Ook ik heb een uitdaging met Recommerce. Ik heb de inruilbonus al wel ontvangen, maar de extra € 100,- nog niet. Ik heb al meerdere malen e-mailcontact gehad en dan wordt er gezegd dat ik nog 3 weken geduld moet hebben. Die 3 weken zijn al lang verstreken en er gebeurt niets. 


Ik had de moed ook al bijna opgegeven.

Uiteindelijk is het via dit forum gelukt.

@Bram_ kun jij haar ook helpen?


Ik had de moed ook al bijna opgegeven.

Uiteindelijk is het via dit forum gelukt.

@Bram_ kun jij haar ook helpen?

Dank je wel Monique 😃


@MartineDH ik wil je hier graag bij helpen. Wel is het beter hiervoor een eigen topic aan te maken. Dan houden we het overzicht. 

In het gemarkeerde bericht staat een link naar een contactformulier van Recommerce. Gebruik die eerst nog. Geef duidelijk aan dat je de bonus niet ontvangen hebt en dat de tijd daarvoor verstreken is. Geef ook je trade-in referentie door. 

Krijg je binnen 5 werkdagen geen antwoord? Maak dan een eigen topic aan.


@MartineDH ik wil je hier graag bij helpen. Wel is het beter hiervoor een eigen topic aan te maken. Dan houden we het overzicht. 

In het gemarkeerde bericht staat een link naar een contactformulier van Recommerce. Gebruik die eerst nog. Geef duidelijk aan dat je de bonus niet ontvangen hebt en dat de tijd daarvoor verstreken is. Geef ook je trade-in referentie door. 

Krijg je binnen 5 werkdagen geen antwoord? Maak dan een eigen topic aan.

@Bram_ Ik heb inmiddels een eigen topic aangemaakt, heb vanmorgen bericht ontvangen dat mijn  aanvraag voor een bonus niet gevalideerd is.