Skip to main content

Beste KPN,

We hebben een nieuwe iPhone 14 plus aangeschaft en oude iPhone opgestuurd voor de (€24) die we er nog voor kregen en de €100 euro bonus die ons beloofd is door KPN, recommerce zegt dat we dit van kpn krijgen kpn zegt van niet en zo is de cirkel rond en hebben wij nogsteeds ons geld niet. 
 

de ene klantenservice medewerker van kpn geeft aan dat we het van hun zullen krijgen de andere weer niet. Om gek van te worden want ja wie heeft er nu gelijk. 

We hebben alles naar behoren opgestuurd aan recommerce zouden een mail krijgen met een link die we moesten invullen voor de bonus. Geen link ontvangen. Nu zeggen ze ja van ons krijg je niks ga maar naar kpn. Zij zullen dat regelen. Of ze zeggen je hebt het niet goed ingevuld terwijl we niet eens een link hebben om iets in te vullen.. we worden dus elke keer van de een naar de ander gestuurd maar hebben nogsteeds niks. 
 

Ik snap niet dat er niemand is die ons kan helpen. We hebben bewijs dat de telefoon ontvangen is maar nu zijn we de telefoon kwijt en hebben we ook geen geld. 
 

hopelijk is hier iemand die kan helpen want ik word er helemaal gek van! 
 

 

Hi @Arianne Elise, rot dat je er niet uit komt met de bonus van je oude toestel die je opgestuurd hebt. Goed dat je aan de bel trekt.

Heb je in de tussentijd meer van Recommerce gehoord? Zo niet, vul je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Graag inclusief naam van de contractant, postcode en huisnummer, geboortedatum en je mobiele nummer. Daarnaast heb ik het ordernummer en Trade In nummer nodig die je van Recommerce ontvangen hebt. Die heb je per mail ontvangen nadat je de eerste keer de online pagina van Recommerce ingevuld hebt) Vul die maar in bij persoonlijke opmerkingen. Dan ga ik voor je op onderzoek uit.