Skip to main content
Antwoord

Bonus van toestel van Recommerce nog niet ontvangen

• October 14, 2025
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Ik heb dus ook mijn oude toestel verkocht aan recommerce, alleen het toestelbedrag wel ontvangen en de €100 bonus niet. Ze zeggen dat er een document ontbreekt voor de bonus.  alleen zelf weet ik niet wat voor document en ik kan ze niet bereiken of bellen vind het allemaal een beetje vaag.  En KPN klantenservice zouden me later terugbellen maar ik ben ook niet teruggebeld.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Dehogratias, welkom bij onze community. 

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe abonnement, wel met een valse start zo. Heb je inmiddels een reactie gehad hierop? Zo niet, maak dan alsnog een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen, je kunt zelf aangeven wanneer je dit wilt doen.

Laat het me weten hoe dit afloopt, ik sta anders ook voor je klaar. 

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 16, 2025

Hi ​@Dehogratias, welkom bij onze community. 

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe abonnement, wel met een valse start zo. Heb je inmiddels een reactie gehad hierop? Zo niet, maak dan alsnog een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen, je kunt zelf aangeven wanneer je dit wilt doen.

Laat het me weten hoe dit afloopt, ik sta anders ook voor je klaar. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 16, 2025

Ja ik heb een bericht ontvangen van recommerce!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 20, 2025

Erg fijn om te lezen, dankjewel voor de terugkoppeling hier.