Skip to main content

Ik heb onlangs (08-04-2023)  een Iphone 14 plus aangeschaft en heb meegedaan aan de inruilactie. Ik heb een Iphone 6splus 64Gb ingeleverd. De waarde van de Iphone zou € 14,- zijn. Dat bedrag is inmiddels gestort, echter de bonus van € 150,- heb ik nog niet ontvangen. Bij de mail die aangaf dat de € 14,- zou zijn teruggestort stond dat ik de € 150,- later zou ontvangen en ik een mail zou krijgen indien er nog iets opgestuurd diende te worden. Niets meer vernomen. Op mijn mail of ik nog iets moest opsturen heb ik ook nog geen antwoord op ontvangen. (3 weken terug)

vandaag naar het 0800 nummer gebeld van KP (15,00 uur, dit kan m.i. worden geverifieerd, of men het doet,…..?)

een klacht over de afhandeling van een inruilactie bij aanschaf van een Iphone 14 plus. Na een paar minuten aan het lijntje te zijn gehouden door een medewerker, ging hij me doorverbinden met een collega, je raadt het al, een minuut doorverbindtoon, daarna werd de verbinding verbroken. Ik persoonlijk vind dit een schofterige manier van klachten behandelen. Ik betaal bijna € 275,- per maand aan mobiel/TV en internet bij KPN. Maar ga me nu echt oriënteren op een andere provider. Ik ben het zat om zo behandeld te worden.

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic. Voor het overzicht s.v.p. dit topic aanhouden. 


@Piikea Wat vervelend dat je dat je al zo lang wacht op de beloofde bonus. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?