Skip to main content
Beantwoord

Boos op KPN

  • January 22, 2020
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Wat ben ik weer boos op de KPN. Als mijn mobiele abonnement is afgelopen zeg ik alles op!!!

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Bart_

Hallo @Fransisca Ik vind het erg jammer om te lezen dat je zo boos bent dat je ons gaat verlaten. Wil je nog delen wat er precies is gebeurd? Wellicht kan ik iets toelichten of uitzoeken? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 22, 2020

Is dit een mededeling of heb je een vraag of hulp nodig van een medewerker?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 24, 2020

Hallo @Fransisca Ik vind het erg jammer om te lezen dat je zo boos bent dat je ons gaat verlaten. Wil je nog delen wat er precies is gebeurd? Wellicht kan ik iets toelichten of uitzoeken?