Skip to main content
Beantwoord

BTW specificatie op factuur

• July 21, 2020
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Beste KPN,

Ik zou ook graag mijn BTW specificaties op mijn oude facturen willen hebben. Hoe kan ik dit het beste aanvragen? 

Met vriendelijke groet,

Merel

*Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Merel1992. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze facturen per mail naar je kan toesturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Laat je ook weten om welke factuur (maand) het gaat?

Helaas heb je niet meer gereageerd op mijn laatste bericht. Ik ga ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Merel1992. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze facturen per mail naar je kan toesturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Laat je ook weten om welke factuur (maand) het gaat?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Merel1992. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze facturen per mail naar je kan toesturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Laat je ook weten om welke factuur (maand) het gaat?

Helaas heb je niet meer gereageerd op mijn laatste bericht. Ik ga ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!