Skip to main content

Bundel 2000mb buiten EU werkt niet in Albanië

 

Al geprobeerd:

Telefoon aan/uit 

Airplane Modus

Netwerk zelf selecteren

 

Vervelend chat systeem geeft aan dat iemand mij terug gaat bellen op een oud nummer (06-******) dat niet meer bestaat??!!! Of aan mij gekoppeld is?

 

Super frustrerend. Wil graag dat dit onmiddellijk opgelost wordt, betaal nota bene €20 en kan 2/4 dagen geen gebruik maken van internet? Of geld terug 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Ssf, welkom hier. 

Je hebt dus VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266 gesmst. Daarna heb je bevestiging per sms gehad dat de bundel actief is toch? 

Alleen deze doet het niet. Je bent hier al mee bezig geweest, maar nog steeds niks. Je hebt wel gewoon een netwerk? Alleen geen data?

Heb je de tips voor geen data in het buitenland doorlopen? 


Juist. Ik heb een netwerk. Ik heb alle tips al geprobeerd te volgen, zonder resultaat.

 

Ik ben onderhand weer in NL en heb precies niks gehad aan de bundel dus wil graag mijn geld terug.


Heeft het enkel in Albanië niet gewerkt? Of kan je bijvoorbeeld ook geen mobiele data in Duitsland gebruiken? 

In ieder geval kijk ik graag eens mee. Hoor ik van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 


De buiten EU bundel heeft in Albanië niet gewerkt.

Ik weet niet of ik data in Duitsland kan gebruiken, ik ben niet in Duitsland geweest?

 

 

 

 


Ik zie wel dat er verbinding is geweest in Albanië. Maar dat is zo weinig, meer even connectie maken met een mast. Ik heb de bundel voor je vergoed en vind je in mindering op de volgende factuur.