Skip to main content
Beantwoord

Buiten EU Voordeelbundel werkt niet in Dubai. Nu extra kosten

• July 11, 2025
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Er is geen mobiele internetverbinding mogelijk in Dubai. Ik heb de buiten EU voordeelbundel 2000 aangeschaft, maar ik krijg gewoon extra kosten los in rekening gebracht. Heb alle instellingen juist staan en ook mijn telefoon al meerdere keren uit en aan gezet. Lost niks op. Mijn lokale sim doet het wel.  Zonde van die €30 voor mijn bundel. die ik niet kan gebruiken. Mijn belkosten zijn al hoger.

Hoe kan dit worden opgelost?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Arbr1971 

Op 27 mei 2025 zijn er nieuwe roamingbundels geïntroduceerd. Daarmee zijn de oude voordeelbundels – zoals de Voordeel Data 2000 – per direct komen te vervallen. Ook voor Dubai zijn er nu nieuwe bundels (alleen data).

Kijk op de KPN website: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld en selecteer Dubai.

Dan zie je twee databundels

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 11, 2025

Hallo ​@Arbr1971 

Op 27 mei 2025 zijn er nieuwe roamingbundels geïntroduceerd. Daarmee zijn de oude voordeelbundels – zoals de Voordeel Data 2000 – per direct komen te vervallen. Ook voor Dubai zijn er nu nieuwe bundels (alleen data).

Kijk op de KPN website: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld en selecteer Dubai.

Dan zie je twee databundels

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 11, 2025

Heel vreemd dit. Op 21 juni heb ik nog een voordeelbundel 2000 gekocht en heb ik geen melding ontvangen dat deze niet geldig zou zijn. Nu zit ik met een bundel die het niet doet, maar waar ik wel voor heb betaald met daar bovenop nog extra belkosten. Lekker dan!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 11, 2025

De Voordeelbundel 2000 bestaat nog wel, maar Dubai en veel andere landen hebben eigen bundels gekregen. Dit zijn data-only bundels geworden. 

Neem hiervoor na terugkomst contact op met klantenservice via 0800-0402 of plan een belafspraak in (rechtsonder op die pagina). Als de bundel geheel ongebruikt is, zou die vergoed kunnen worden.