Skip to main content
Beantwoord

Buitenhuis bellen lukt niet zonder 5G

• August 25, 2025
  • 6 reacties
  • 116 keer bekeken

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Hey hey,
Helpie! Als ik buitenshuis wil bellen, moet ik altijd 5G aan hebben staan, anders kan ik gewoon niet bellen. Lijkt me niet helemaal te horen, of wel? Kam iemand me helpen? Ik heb een Galaxy A55 5G.

Beste antwoord door RBxx

Hey ​@Scubadiverboy1997 , hoe heb je 5G uitgezet? Door “Vliegtuigstand” wellicht??

Je hebt in Nederland onbeperkte data, waarom zou je 5G dan uitzetten?

6 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 25, 2025

Hey ​@Scubadiverboy1997 , hoe heb je 5G uitgezet? Door “Vliegtuigstand” wellicht??

Je hebt in Nederland onbeperkte data, waarom zou je 5G dan uitzetten?

Leen59
Wijsgeer
  • August 25, 2025

@Scubadiverboy1997 Jij hebt ook altijd wat hè. Maar heb je wel mobiel bereik en staat bellen via WiFi aan? Zoja, kijk eens wat er gebeurt als je dat uitzet.

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

@RBxx nee had in huis effe 5G uitgezet, omdat ie niet schakelde naar de Wi-Fi, maar ik ging naar buiten, dus geen Wi-Fi, maar ik kon niet bellen hoor, wordt gelijk verbroken. Terwijl als ik 5G weer aanzet, gaat ie ook gewoon weer over etc.

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

@Leen59 jep, mobiel bereik uitstekend zelfs, en ja bellen via Wi-Fi staat aan, maar ik had geen Wi-Fi op dat moment haha.

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

@RBxx ik had 5G uitgezet, in het snelle instellingenmenu, mobiele gegevens uitschakelen. Dus enkel 5G. Dus heb gewoon nog mobiel bereik zeg maar, alleen de data had ik even uitgezet, geen vliegtuigstand of iets. Maar dan kan ik dus niet meer bellen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 26, 2025

Vreemd ​@Scubadiverboy1997 , op mijn Samsung Galaxy S22 werkt het ‘gewoon’.

Ik heb zojuist ook even “Mobiele gegevens” uitgezet (Wifi staat ook uit) en ik kan gewoon bellen en gebeld worden.