Skip to main content
Beantwoord

Buitenland bundel werkt niet in Mexico met SMS MEXICO 10 AAN

• July 27, 2025
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Ik heb een buitenland bundel voor Mexico maar de bundel werkt niet. Hoe krijg ik de bundel werkend? Ik zie de bundel in mijnkpn gekoppeld aan mijn nummer. Mijn roaming staat aan, ik heb mijn telefoon s21fe meerdere keren herstart en ook handmatig andere netwerken geprobeerd. Niks werkt. Chatgpt geeft aan dat het een activatiecode fout kan zijn omdat ik de SMS MEXICO 10 AAN vanuit de VS heb gestuurd. Kan iemand mij helpen? 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Botte, welkom op onze community! Als ie in je MijnKPN aan staat moet ie aan staan. Heb je t in de tussentijd nog werkend kunnen krijgen? Dit klinkt als een issue in het toestel of de instellingen daarvan. Kun je controleren dat je internet hebt ingesteld als APN? Of anders je simkaart eens in een ander toestel kunnen proberen. 

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 30, 2025

Hoi ​@Botte, welkom op onze community! Als ie in je MijnKPN aan staat moet ie aan staan. Heb je t in de tussentijd nog werkend kunnen krijgen? Dit klinkt als een issue in het toestel of de instellingen daarvan. Kun je controleren dat je internet hebt ingesteld als APN? Of anders je simkaart eens in een ander toestel kunnen proberen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 14, 2025

Thomas dank voor je antwoord en excuses voor de trage reactie. Mijn bundel begon het na 2 dagen toch te doen.Â