Skip to main content

Hi,

 

Ik ben momenteel op vakantie in Bonaire en heb zodra ik uit het vliegtuig ben gestapt gelijk 2000MB (data only) gekocht voor €19,99. (sms: VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266)

Hier heb ik gelijk een bevestiging van ontvangen.

 

Nu heeft de bundel een tijdje gewerkt en zie ik dat er van de 2000MB al 5MB is gebruikt…

Helaas werkt de bundel sinds deze ochtend  niet meer en heb ik opeens extra kosten in Mijn KPN staan van ong. €15,- voor datagebruik buiten de EU? (Ik ben verder niet op vakantie geweest).

Dit is natuurlijk niet de bedoeling aangezien ik speciaal hiervoor een bundel heb gekocht en ik deze opeens niet (meer) kan gebruiken…

 

Kan iemand mij helpen met:

  1. De extra kosten die niet gemaakt hadden moeten worden?
  2. Hoe ik mijn bundel weer kan activeren en kan gaan gebruiken?
  3. Hoe ik mijn instellingen voor mobiel netwerk moet instellen (iPhone) zodat ik alleen de 2000MB data bundel gebruik en geen kosten betaal voor internet?

Ik hoor graag.
Alvast bedankt!

Beste @jolijn123, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet werkt! Je kunt handmatig een netwerk instellen via de instellingen. Dat zou gewoon moeten werken. De extra kosten maak je in principe alleen als je verbindt met een netwerk anders dan Bonaire. Wellicht met een satellietverbinding als je te dicht bij de zee zit. Je krijgt daar normaliter wel een sms over trouwens. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres, 06-nummer en evt. klantnummer? Dan kan ik eens kijken naar de extra kosten. Je hebt geen sms gekregen dat de bundel al verbruikt is? Als het gewerkt heeft, dan blokkeren wij niets. Het zou dus gewoon moeten werken!