Skip to main content
Beantwoord

Buitenlandbundel aanzetten via SMS VOORDEEL 2000 AAN werk niet

• June 26, 2023
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Beste KPN, HELP!!!!!

Waarom werk mij “voordeel 2000 aan” niet? ik krijg constant: beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag bla bla bla!!

Ik zit op dit moet moment in China en zolang mijn telefoon niet werk kan ik helemaal niets qua betaling, een taxi bestellen enz enz.

Kan je mij ZSM helpen om dit probleem op te lossen want anders heb ik echt een probleem.

Thanks,

Jan

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @Jan2371. Ik kan me voorstellen dat een bundel handig is als je in China bent! Een ander netwerk gebruiken lukte niet dus, heb je het ook al eens via de MijnKPN app geprobeerd? Via die weg kan je bundels ook aanzetten, lukt het daarmee wel?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 26, 2023

Hallo @Jan2371 ,

Stuur een sms naar nummer 1266 met de tekst VOORDEEL 2000 AAN  

Lukt het niet? Probeer een ander netwerk. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 26, 2023

Dat lukt beide niet!

Jasper van KPN
Moderator

Welkom bij ons op het forum @Jan2371. Ik kan me voorstellen dat een bundel handig is als je in China bent! Een ander netwerk gebruiken lukte niet dus, heb je het ook al eens via de MijnKPN app geprobeerd? Via die weg kan je bundels ook aanzetten, lukt het daarmee wel?