Skip to main content

Hoi kon ik heb perongeluk 2x een extra buitenland bundel aangezet kunnen jullie die 2e misschien verwijderen? Groetjes, danique griet

Een geactiveerde bundel kan je niet annuleren. Ook KPN medewerkers kunnen dat niet. Alleen als de bundel ongebruikt is verlopen na 31 dagen kan het aanschafbedrag worden teruggeboekt.

Vul alvast jouw forumprofiel in en zet ter verificatie de laatste drie cijfers van je IBAN bij “Persoonlijke opmerkingen”, dan kan een KPN moderator meekijken. De gegevens in het profiel zijn alleen te zien door jou en KPN medewerkers. Je kan tzt ook bellen met klantenservice op 0800-0402.


Hallo @Extra bundel, als een aangeschafte bundel niet gebruikt is nadat deze verlopen is, kunnen de kosten worden gecrediteerd. Wat @RBxx aangeeft is dus volledig correct.

Ik wil je vragen als je terug bent van vakantie om je weer te melden hier of bij de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. Er kan dan direct worden gekeken of de bundel is gebruikt en indien nodig kan de vergoeding worden ingevoerd. 


Beste @Jeroen_dB

Bedankt voor je reactie! 
Hierbij wil ik melden dat ik terug ben van vakantie.

Alvast bedankt! 


Hoi @Extra bundel, op de eerstkomende factuur zal de per abuis extra aanschafte bundel worden gecrediteerd. Het is duidelijk te zien dat er geen enkele MB gebruikt is van deze bundel.