Skip to main content

In China en probeer Super Voordeel 2000 aan (idem met 100)  via SMS te activeren. Krijg steevast de reply dat dit bij mijn abonnement niet mogelijk is. Jarenlang met hezelfde abonnemnt probleemloos aangevraagd. Wat is ineens het probleem???

Heb dringend de bundel nodig!

Wat gek dat het niet lukt om een Supervoordeelbundel aan te vragen, @P.A.A.F.. Deze is namelijk wel gewoon beschikbaar voor China. Je kunt het volgende sms’en: SUPER VOORDEEL 100 AAN of SUPER VOORDEEL 2000 AAN naar 1266. Soms heeft het iets extra tijd nodig. Is het inmiddels wel gelukt om het aan te vragen?

Zo niet, dan kan je het ook via de MijnKPN app proberen. Je moet hiervoor wel verbonden zijn met het internet, bijvoorbeeld via wifi.

Ik ben nu even in Zuid Korea. Bij aankomst weer via sms direct een aanbieding van kpn t.a.v. de buitenlandbundel. Maar de reactie (binnen circa 10 seconden) is nog steeds dat dit niet mogelijk is bij mijn abonnement.

Hetzelfde abonnement gaf een half jaar geleden geen enkel probleem met de activatie van de buitenlandbundel.

Het gekke is ook dat het gewoon zou moeten werken. Lukt het ook niet via MijnKPN?

Edit: ik hoor net dat er een storing was. Deze is inmiddels verholpen. Als het goed is, moet het nu weer werken.

Eindelijk werkt het (na ruim een week).

Reageer