Skip to main content

De bundel die ik onlangs kocht werkt niet. Nu een week hier, braaf alle tips voor instellingen en toegangspunten opgevolgd maar helaas. Er komt geen internet op. Maar een lokale airtime kaart gekocht om in ieder geval bereikbaar te zijn. Ik wil de bundel cancellen en graag mijn geld terug

Hi @Georgew,welkom hier. 

Ik denk graag mee. Heb je daar wel verbinding met een netwerk? Kun je dus wel bellen en gebeld worden? 

Mag ik ook weten met welk netwerk je verbonden bent? En zou je een van deze netwerken ook willen proberen? Vodacom, Telkom, MTN of Cell C. Afhankelijk van je locatie zou een van deze moeten werken. Ik neem verder ook aan dat je roaming wel aan hebt staan? 

 


Hallo Alex, ik ben rond Kaapstad en heb MTN, Vodacom en Telkom geprobeerd. Bellen kan en roaming staat aan. Ik heb een Flip 4, ook alle ‘ 2G, 3G’ etc settings gepoogd maar helaas


dat gaat lekker KPN, het is nu bijna een week verder en nog steeds geen reactie? Vrij belabberde klantenservice en dat je via dit forum je probleem opgelost moet krijgen blijkt niet de methode. Ik heb een product aangeschaft wat niet werkt, ik wordt niet geholpen dus wil nu toch echt mijn geld terug


Hi George, excuus voor mijn late reactie. Uiteraard hoort dit product naar behoren te werken, dus ik ga graag voor je bezig. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik vandaag gelijk voor je bezig. Vergeet niet om ook je mobiele nummer in te vullen. 

Ben je overigens nog in/rond Kaapstad?
 


hallo Alex, fij dat je gereageerd hebt. Ik heb de relevante info in het profiel geupdate.

Ik verblijf nog een week in ZA.


Dankjewel, ik zie dat de bundels actief zijn. Ik heb in ieder geval een melding gemaakt voor onze technische dienst. Ik wil toch kijken waar dit aan ligt. Ik laat de bundel voor nu gewoon nog actief staan zodat ze dit met de bundel erbij kunnen nakijken. Ik heb je ook een privébericht gestuurd met de details. 


Hoi @Alex van KPN 

Nog een melding middels topic 

 


@PeterG, dankjewel. Die hebben wij nu ook in beeld samen met nog 1, is doorgezet voor onderzoek.Â