Skip to main content
Beantwoord

Bundel aanpassen in MijnKPN niet mogelijk

• June 9, 2023
  • 7 reacties
  • 122 keer bekeken

Goedemiddag, ik krijg op dit moment geen optie te zijn om de bundel aan te passen. Is er een storing?

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door RBxx

Het probleem is inmiddels bekend bij de moderators en de achterliggende afdeling is ingeschakeld. Hopelijk wordt het snel opgelost. In de tussentijd is bellen met 0800-0402 de aangewezen weg.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Is het nog gelukt @Ilsebxm? Ik heb even gekeken en ik zie niet direct een storing staan. Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 12, 2023

Hi @Remco_ 

Misschien geen storing bekend, maar het is wel een fout. De optie om het mobiele abonnement aan te passen (zoals meer/minder data) ontbreekt volledig in MijnKPN.

Er zijn meer meldingen op het forum en @Joep1965 heeft het ook al gemeld in ontmoet.

• Nieuwkomer
  • June 12, 2023

Ik heb precies het zelfde probleem idd

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 12, 2023

Het probleem is inmiddels bekend bij de moderators en de achterliggende afdeling is ingeschakeld. Hopelijk wordt het snel opgelost. In de tussentijd is bellen met 0800-0402 de aangewezen weg.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@RBxx Ik hoorde het net inderdaad, we hebben dit inderdaad intern uitgezet, zodra ik meer weet zal ik dat met je delen!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 13, 2023

Bij mij werkt het weer. De optie “Abonnement wijzigen” is terug !!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@RBxx Kijk dat zijn goede berichten Ruud! Fijn dat het weer werkt!