Skip to main content

Ik probeer een buitenland bundel te activeren vanuit Jamaica. Maar sms komt niet aan. Help! 

@Purity Dat is natuurlijk erg onhandig welke variant probeer je precies te activeren? De Voordeelbundel buiten de EU 100 of 500? Instructies hiervoor kun je ook vinden op de pagina: Internet, bellen en sms’en buiten de EU. Heb je wel dekking op dit moment?


Ik wil graag de 100 activeren. Ik heb dekking, althans ik kan wel sms’en naar andere nummers. 


Vreemd heb je dan: VOORDEEL 100 AAN naar 1266 gestuurd? Soms kan het in mijn ervaring ook enkele uren duren voordat de bundel ook actief is en je daar een bevestiging van ontvangt. Mocht je binnen enkele uren geen respons krijgen zou je dan jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje kunnen geven? 


Hi, ik heb inderdaad al 4 x gesmst naar 1266. Sinds gisteren nog geen reactie gehad. Ik heb zojuist mijn profiel ingevuld. 


@Purity Ik heb de bundel voor je geactiveerd. Wacht nog wel even tot je de bevestiging per sms binnen hebt! Alle voorwaarden kun je hier vinden.


Dank je wel! Heb de bevestiging ontvangen.


Cool! Dan wens ik je een fijne vakantie en stuur bij vragen gerust nog even een bericht.