Skip to main content

Ik probeer een bundel te activeren, maar al mijn smsen kunnen niet worden verzonden. Mobiele data staat aan, en roaming ook.

Ik heb al gebeld met de klantenservice (+31 6 1200 1200), zij zag dat de instellingen goed stonden, maar kon verder ook niets.

is er niet een internationaal nummer waar ik dit naar toe kan smsen? Ik vermoed dat 1266 niet wordt herkend hier als een Nederlands nummer

 

Goedemiddag @DaanSpooe en welkom hier op ons forum!

Het zou ook vanuit het buitenland geen probleem moeten zijn om een sms naar 1266 te sturen. Wat ik wel voor je kan doen, is kijken of ik de desbetreffende bundel voor je kan activeren. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Naja ik zou ook niet verwachten dat het een probleem is, data en bellen werkt gewoon, raar genoeg.

profiel is ingevuld 👍


Naja ik zou ook niet verwachten dat het een probleem is, data en bellen werkt gewoon, raar genoeg.

profiel is ingevuld 👍

Super @DaanSpooe, ik heb de bundel inmiddels voor je geactiveerd. Misschien dat het een paar minuten duurt voordat je een sms ter bevestiging ontvangt. Je kunt ook in je persoonlijke MijnKPN omgeving zien dat de bundel nu actief zou moeten zijn!


Bedankt! Ik kreeg de sms eerder dan deze reply. Maar waarom kan de klantenservice dit niet doen, en jullie wel? 🤔


Geen idee.. Zij zouden dit ook moeten kunnen. Fijn dat het nu wel weer werkt!