Skip to main content
Beantwoord

bundel gekocht nu ook onbeperkt, gaat bundel eerst? geld terug?

  • April 2, 2020
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Had vroeger onbeperkt bellen toen teruggebracht naar 300 minuten.

Van wegen corona van wegenVanwege corona meer gebeld. Extra bundel gekocht. Per 1 april toch mee toch weer terug naar onbeperkt. Wat gebeurt er met de Gekochtebundel? 
Eerst opmaken, geld terug?

Beste antwoord door Erik van KPN

Welkom op het forum, TenD, goede vraag! Gekochte bundels zijn ondergeschikt aan je reguliere bundel. Dat wil zeggen dat eerst de minuten en data uit je reguliere bundel worden gebruikt. Als die op is, dan wordt de extra bundel gepakt.

Ben je alleen teruggegaan naar Onbeperkt bellen? In dat geval kan de extra bundel nog wel gebruikt worden als je door je reguliere data heen bent.

Als je ook onbeperkte data hebt, dan is het restant van de bundel in feite niet meer bruikbaar na 1 april. Daar is niets aan te doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 6, 2020

Welkom op het forum, TenD, goede vraag! Gekochte bundels zijn ondergeschikt aan je reguliere bundel. Dat wil zeggen dat eerst de minuten en data uit je reguliere bundel worden gebruikt. Als die op is, dan wordt de extra bundel gepakt.

Ben je alleen teruggegaan naar Onbeperkt bellen? In dat geval kan de extra bundel nog wel gebruikt worden als je door je reguliere data heen bent.

Als je ook onbeperkte data hebt, dan is het restant van de bundel in feite niet meer bruikbaar na 1 april. Daar is niets aan te doen.