Skip to main content

Helaas is er mijn verkeerde informatie gegeven en ben ik als klant de dupe. Afgelopen maandag gebeld om mijn abonnement tijdelijk te verhogen naar 15 gb voor de vakantie op de camping ( de vakantie bundels van kpn zijn ronduit een lachtertje 1000 mb voor 7,99) en dat was geen probleem met ingang per direct omdat wij nu op vakantie zijn. Volgende dag gekeken op mijn kpn maar nog geen 15 gb erbij. Gebeld en overleg met een werknemer die het na moest vragen. 15 minuten !! later krijg ik te horen dat het helemaal niet kan en dat de werknemer die ik maandag sprak zich heeft vergist. Ik vind dit een kwalijke zaak dat een werknemer dit niet weet. Het abonnement  kan pas 1 augustus in gaan maar dan zijn we al weer thuis en heb er dus niks meer aan. Voor mij nog een rede om weer mobiel terug te gaan naar Vodafone waar ze wel goede vakantie pakketten hebben ( 15 gb voor 30 euro). Dan maar geen combi voordelen meer bij de kpn want dit is al de zoveelste misser

Ai, dat is jammer om te horen, Its me. Het is inderdaad zo dat een dergelijke aanpassing in je mobiele abonnement pas ingaat per de eerste van de volgende maand. Excuses dat je hierin niet direct de juiste informatie hebt ontvangen. Helaas kan ik er ook niets aan veranderen.  Wel kan ik de wijziging nog annuleren als dit niet al gedaan is. Mocht je dat willen, laat het weten en vul je forumprofiel in.Â