Skip to main content
Beantwoord

Bundel verhogen mobiel abonnement

• July 19, 2019
  • 1 reactie
  • 201 keer bekeken

Ik heb een bundel van 10gb, nu wil ik deze voor de vakantie periode verdubbelen. Dit is niet mogelijk volgens mijn kpn id, kan telkens maar met 1gb verhogen voor een prijs van 7,99 per gb.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi, welkom hier.

Het zou wel mogelijk moeten zijn om je abonnement een stapje hoger te zeggen, in ieder geval met de recente abonnementen van de afgelopen 4 jaar..Afhankelijk van je abonnement zou dat 20 of 25 Gb kunnen zijn.

Ik kijk dit graag specifiek voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 19, 2019
Hi, welkom hier.

Het zou wel mogelijk moeten zijn om je abonnement een stapje hoger te zeggen, in ieder geval met de recente abonnementen van de afgelopen 4 jaar..Afhankelijk van je abonnement zou dat 20 of 25 Gb kunnen zijn.

Ik kijk dit graag specifiek voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?